Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Μια κουβέντα με τον Πάνο Μεταξόπουλο

Πριν λίγο καιρό ήταν στην πόλη μας ο κ. Μεταξόπουλος με την χοροθεατρική του παράσταση “it’s show time” . Ήταν μια υπέροχη παράσταση, με αξιόλογες παρουσίες και βέβαια ο κ. Μεταξόπουλος με την απλότητά του ενθουσίασε το κοινό.
Πήγα στην πρώτη παράσταση και μπορώ να πω πως έμεινα έκπληκτη. Ήταν κάτι παραπάνω απ΄ αυτό που περίμενα. Εκείνη την βραδιά ντρεπόμουν και απλά έβγαλα φωτογραφίες.
Όλο το βράδυ σκεφτόμουν την παράσταση και ήθελα να ξαναπάω. Ο χορός είναι πηγή ζωής για μένα . Τέτοιες παραστάσεις μου δίνουν θάρρος κ΄ δύναμη να πολεμάω για τους στόχους μου και πιστεύω στην αξία της τέχνης.
Τότε μου ήρθε η ιδέα. Σκέφτηκα ότι το πυράνχας θα ταν ωραίο να χε μια συνέντευξη του κ. Μεταξόπουλου για την παράσταση και το χορό. Δεν είχα πολλές ελπίδες αλλά όπως λέει η παροιμία «όποιος ντρέπεται κακά ζει». Ετοίμασα κάποιες ερωτήσεις και ήμουν έτοιμη για την αποτυχία.
Πήγα νωρίτερα μήπως και έβρισκα κάποιον από το επιτελείο του. Για καλή μου τύχη βρήκα ένα κύριο που ήταν χορηγός του είπα τι ήθελα και δέχτηκε κατευθείαν.
Και να τος! Ήταν η μεγάλη μου ευκαιρία να μιλήσω μαζί του για το χορό την μεγάλη αγάπη της ζωής μου. Τον πλησίασα και δέχτηκε να μιλήσει μαζί μου. Ήταν πολύ φιλικός σε ότι και να τον ρώτησα, ότι και να του ζήτησα.
Ήταν πολύ διαφορετικός από τον αυστηρό κριτή της τηλεόρασης. Μπορεί να τον θαύμαζα σαν χορογράφο αλλά τώρα τον θαυμάζω και σαν άνθρωπο.
Αν και διάσημος είναι πολύ απλός και φιλικός.
Τέλος θα ήθελα να τον ευχαριστήσω πολύ και να του ευχηθώ να ναι καλά όπου και να ναι.



Ηλέκτρα Αρετάκη

6 σχόλια:

Θανάσης από Ελευσίνα - Ρόδος 2009 είπε...

Γειά σου Ηλέκτρα. Ωραίο το άρθρο σου αν και γνωρίζω προσωπικα τον κ. Μεταξόπουλο. Αν έχεις την ευκαιρία δες το 3ο και το 4ο σχόλιο για το άρθρο σου: "Για τον αδικοχαμένο Αλέξη."

Eirini_Chr είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα η συνέντευξη σου Ηλέκτρα! Συγχαρητήρια και σε εσένα για την πρωτοβουλία για αυτή την συνέντευξη αλλά και στο Pyranxas που εξελύσεται !!
Καλή επιτυχία με τις πανελλήνιες

Ανώνυμος είπε...

ηλεκτρακι μου τελεια η συνεντευξη αν και εγω την εχω ξαναδει..........καταλαβαινεις ποια ειμαι λοιπον...η κολλητη σου βρε...αντε μπορει αυτη η συνεντευξη να ειναι η αφετηρια μιας δημοσιογραφικης καριερας...

Ανώνυμος είπε...

Ηλεκτρακι μου ειδα επιτελους την συνεντευξη, την βρισκω απιθανη, και πολυ ενδιαφερουσα και ειμαι σιγουρη οτι ηταν μια πολυ συναρπαστικη και εξισου πρωτογνωρη εμπειρια για σενα! Σου ευχομαι καθε επιτυχια στις πανελληνιες και γενικα στην ζωη σου και να ακολουθεις παντα τα ονειρα σου!!!!!!! Γιωτα...

Ανώνυμος είπε...

hlektra mou!!!emoiazes san pragmatikh dhmosiografos!!!!!mpravo koukla mou!!


belisa.

Ανώνυμος είπε...

TETA EDO.....bebaia tetoia syzhthsh poios allos ua thn ekane...H KOLLHMENH TOY XOROY... SAS EYXARISTO OLOYS FIKARAKIA MOY.. metajopoylos for ever!!!!!!!!