Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2007

Η Αγία Ελληνική Οικογένεια

Tώρα στις απόκριες ένα επίκαιρο… χριστουγεννιάτικο θέμα.

Γιορτές Χριστουγέννων και πρέπει να κλείσουν τα σχολεία! Που σημαίνει ότι τα Χριστούγεννα τα περνάμε, όπως πάντα, στη θεία και το θείο.

Και είχα και εγώ μια όρεξη να μαζευτεί πάλι το σόι….Κάθε χρόνο στο ίδιο έργο θεατές, στη μια στον Γαλατά, φαγητό μέχρι σκασμού ,συζήτηση σε «πολιτισμένο» πάντα κλίμα για ΝΔ .& Π.Α.Σ.Ο.Κ. και φυσικά τον Ολυμπιακό την οικογενειακή μας «μανία», έλεος!!!!!

Φέτος, όμως, προπαραμονή Χριστουγέννων σκάει η ατομική βόμβα, Χιροσίμα και Ναγκασάκι σου λένε μετά, η ξαδέρφη σου δίνει λόγο τα Χριστούγεννα!

Ανάσταση!!! Να κάτι για να είναι λιγότερο χάλια τα Χριστούγεννα μου.

Πάμε λοιπόν στο σπίτι τους ανοίγει η πόρτα και βλέπω μια θεια να τρέχει πάνω κάτω σε έξαλλη καταστάση, τον θειο και τον ξάδελφο μου να το παίζουν άνετοι, τελικά μόνο η ξαδέρφη μου δεν ήταν αγχωμένη!

Δίνουν λόγο τα παιδιά και μια διάχυτη συγκίνηση πλανάται στο χώρο, φυσικό είναι.

Και μετά, άντε να κάτσουμε τα σόγια στο τραπέζι να φάμε και να γνωριστούμε καλύτερα!

Δόξα το θεώ φάγαμε σε ήρεμο κλίμα, αφού ο πατέρας και ο θειος μου δεν τσακώθηκαν! Κοσμοϊστορικό γεγονός, να σημειώσω ώρα και μέρα για να τι γιορτάζω κάθε χρόνο….

Φάγαμε λοιπόν, παίξανε και το χαρτάκι τους, μυήσανε και τον γαμπρό στην τέχνη της πόκα!

Βέβαια έπεται συνέχεια μετά την πρωτοχρονιά….

Ειρήνη Χριστοδουλάκη

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.